Δ2 – Μελετώντας οικοσυστήματα στην αυλή του σχολείου μας

Στο μάθημα/βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος είδαμε ποια μέρη μπορούμε να ονομάζουμε οικοσυστήματα και ποια είναι τα στοιχεία που τα αποτελούν.

Σήμερα βγήκαμε στην αυλή του σχολείου να μελετήσουμε ορισμένα μικρά οικοσυστήματα.

Είχαμε ξύλα 1 μέτρου, μεζούρες και μέτρα ώστε να ορίσουμε επιφάνειες με εμβαδόν 1τ.μ.

Είχαμε ξύλινα κουταλάκια για να ερευνήσουμε καλύτερα, ένα θερμόμετρο για να δούμε τη θερμοκρασία, είχαμε και το φύλλο εργασίας μας για να σημειώσουμε τις παρατηρήσεις μας.

Χωριστήκαμε σε 3 ομάδες και πήγαμε σε 3 διαφορετικά σημεία της αυλής. Παρόλο που κάθε οικοσύστημα ήταν σχετικά κοντά με το άλλο, στην ίδια αυλή, είχε αρκετές κι ενδιαφέρουσες διαφορές από τα άλλα.

Καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι κάθε στοιχείο για την ανάπτυξη και την εξέλιξη κάθε οικοσυστήματος, όπως το φως ή η σκιά, το είδος του χώματος, η θερμοκρασία, η υγρασία, τα έντομα κτλ